Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sveriges nationaldag

Hello sunshines! Sveriges nationaldag idag, fint väder och allt.

Gårdagens bankett blev väldigt lyckad. En av de bästa och mest händelserika festerna hittills på olgy tror jag. Blev rätt sent och idag är jag trött. Sitter hos frisören nu och ska fixa frippan lite. Fruktar att gå till frisören lika mycket varje gång eftersom när jag väl pallrar mig dit så är mitt hår alltid i sämsta skick, superslitet och det betyder att hon alltid måste klippa av typ hela håret för att få bort allt slitet. Så idag tvingar jag henne att bara ta några cm även om alla slitna toppar inte åker bort. Har ju trots allt studenten nästa vecka och då vill man ju att lite hår sticker ut under studentmössan i alla fall.

/ M

Bild på finisarna Amelie och Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback