Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Studenten

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!! Fyfan vad sjuuuukt! Alla år i viken är slut, men det har jag inte fattat än och kommer inte ha tid att tänka på det mer för nu är det JUKOLAAA! Faaan vad kul, jag dör! Har det så bra just nu. Att jag kommer att sova större delen av min vakna tid nästa vecka skiter man väl i.

Dagen började som sagt med champagnefrukost följt av betygsutdelning mm i klassrummet. Därefter gick vi till kyrkan tillsammans med alla andra treor innan vi gick till Stadsparken och sprang ut. Möttes där av min fina familj, några finingar i min släkt samt fina vänner. Vi tog massa kort och kramades innan vi ställde oss på flaket. Blev en riktigt fin dag ändå.

Nu sitter jag och Linnea och väntar på ett tåg i Helsingfors som ska ta oss till tävlingen. Trötta som bara faaan, men mest taggade. Hoppas jag.

Puss/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback