Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sälen

Befinner mig i Sälen på träningsläger kombinerat med en 3-dagars tävling. Vädret suger, min ol-teknik suger och min löpform suger. På gårdagens tävling var jag bara allmänt hetsig och sprang utan att fokusera, vilket jag har en tendens till att göra väldigt ofta men idag skärpte jag mig och det gick mycket bättre att orientera..i början. Sen blev jag helt slut, orkade inte fokusera och bommarna kom en efter en. När det sedan började ösregna och åska var jag nära på att ta fram min fjolligaste sida och bryta men jag lyckades plåga mig runt. Tiden? Inga kommentarer.

Nu ska jag sätta mig i bastun, deppa gör jag inte allt för mycket, är van att det går dåligt nu förtiden. Ska snarare försöka komma på någon mirakelmetod som lär mig hur man orienterar. Kommer nog bli en hel eftermiddag sittandes i bastun.

Tackhej /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback