Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag

Denna vilodag bestod av lunch på stan med Freja följt av 3 timmars urstädning i lägenheten. Kändes väldigt b-mässigt att för sista gången låsa dörren till lägenheten jag bott i de senaste tre åren. Åh, vad jag kommer sakna det. Jaja, nu startar ett nytt och förhoppningsvis bra kapitel i mitt liv. När jag droppat Freja hemma hos henne hade jag helst velat köra hem och slängt mig på sängen men icke. Istället har jag i 4 timmar packat upp allt jag packade ner i väskor i lägenheten tidigare. Ändå är jag långt ifrån klar nu. Men det får vänta, oklart hur länge, för just nu är jag rätt mättad på att rota i väskor, vika kläder och flänga runt i huset för att lägga saker på sin rätta plats.

Sängen ska bli skön att krypa ner i ikväll, som vanligt.

Och förresten, tur att jag tog vara på soltimmarna igår för som jag sa, idag var vädret katastrofdåligt, regn hela dagen.

Puss/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback