Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Jukola

Hej!

Aldrig varit såhär trött tror jag. Helt sjukt. En vecka i Alanya+studentvecka+jukolahelg förklarar kanske saken. Om jag kommer sova hela veckan? Äter kineser ris?

Har i alla fall haft det väldigt bra de senaste veckorna och minnen jag kommer att bära med mig för resten av livet har skapats.

Och hur gick jukola? Löpmässigt gick det förvånansvärt bra med tanke på härjandet de senaste veckorna. Orienteringen gick bra i början men sen gjorde jag två feta bommar mot slutet. Ramlade förresten i starten och blev stämplad på skallen, inte så skönt. Placeringen för hela laget blev väl 179 eller något, av 1200 lag.
Festen på båten på väg hem var lyckad som vanligt. Orienterarfester lyckas på något sätt alltid leverera.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback