Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Alanya part one

Flyget från Västerås var två timmar försenat men vad gjorde det när vi kunde spendera tiden kollandes på nostalgifilmen det brinner? Lyckades inte sova något varken på flyget eller på bussen som tog oss hit till Alanya så när vi kom till hotellet hann vi bara käka frulle innan vi slocknade några få timmar på hotellrummet som jag delade med mina fina vänner Agnes och Jullan. Förvånansvärt pigg påbörjade sedan jag och resten av brudarna en promenad till hamam-massagen vi bokat in dagen till ära. Den underligaste men även den skönaste behandlingen jag varit med om. Vi fick även våra kroppar peelade så nu skulle brännan enligt uppgift bli jämnare och hålla längre.

 

Nicole utanför baby-flyget

Blekfisarna Julia och Agnes första dagen

catfight

Utsikt från hotellrummet

Balkonghäng

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback