Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




25 juni

Sol idag. Går runt och väntar på regnet som hör den svenska sommaren till så jag får ångest varje gång jag sitter inne när solen lyser haha. Solat lite idag, och lite igår. Resten av veckan bjuder på regn, regn och regn. Så ja, jag passar på. Ikväll har jag sprungit hohällabravaden i Storvik, 12.5 k terränglöpning. Är ju inne i en träningsperiod nu äntligen (den jag missade i vintras) så uppladdningen inför detta lopp blev 18 k löpning med pappa igårkväll ;) Min fina vän Freja hängde med och agerade coach och fotograf, mycket trevligt. Tiden är oklar, inget att hänga i julgranen med andra ord.

Fan vad jag längtat efter dessa löppass, äntligen är jag igång igen. Nästa år ska jag fan leverera mer än någonsin. So watch out guys, I'm gonna kick your asssss. Mina drömmar är det inget fel på i alla fall.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback