Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Oringen Boden 2013

Kom fram till Boden igår och har hunnit installera mig på boendet jag har närmaste veckan. Delar en stuga med Agnes mitt i stan så det blir kingkong det här. För er som inte vet så är det oringen den här veckan. Förväntningarna jag har på mig själv tänker jag inte skriva en uppsats om, jag har inte tränat nästan någonting sedan oktober med undantag för de senaste 3 veckorna så nej, i år blir det ingen repris av oringen 2011 i Hälsingland. Men det är jag medveten om och jag har ställt in mig mentalt på att jag kommer hamna lite länge ner i resultatlistan, vilket jag inte gillar egentligen. Men what to do. Jävligt kul ska jag ha i alla fall.

Ska ner till oringentorget snart och spana lite! Hörs

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback