Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag

Fan jag som skulle börja träna på riktigt nu och så blir man sjuk efter Oringen. Standard. Skippa 6e nästa år för att hålla mig frisk? Nej, fan heller. Så värt det. Har hela hösten och vintern på mig att träna nu och som jag ska göra det. Ska bli bra på att orientera framför allt, för det kan jag inte just nu.

Ligger i alla fall på hotellrummet i Skara efter en dags resande och ett stopp för "träning". Kartpromenad med fokus på brunbild blev det för min del. Imorgon åker vi vidare till Göteborg och tränar (går) lite där innan vi checkar in på nästa hotell.

Och just det! Jag fick (eller ja så gott som) mitt livs andra tår igår. Kan bero på att jag hackade lök plus att jag var förkyld men det var en tår. Eller ja, tår och tår, lite fuktigt var det i alla fall ;)

Puss

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback