Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Keep calm and pretend you are at the beach

 
Det är en hel del som undrar hur jag kan ligga så oerhört stilla på stranden, hur länge som helst. Hur jag bara kan ligga där och inte röra en fena. De flesta blir ju rastlösa efter någon halvtimme men när jag ligger och solar är en halvtimme som en sekund för mig. Jag är helt enkelt bäst på att bara ligga och tänka, tänka på allt och inget, på att filosofera, på att drömma och smida planer. Detta kan jag göra i princip hur länge som helst och det är en av de skönaste grejerna jag vet. Nu kanske man kan tro att jag ligger där som en död säl hela dagen, helt oberoende av sällskapet men så är det inte. Jag är med i konversationerna (oftast hehe), jag hänger med och badar, jag är faktiskt den som får dra med alla andra ner till vattnet, jag spelar volleyboll och gör allt annat som hör beach-hänget till. Men oavsett vad jag gör där så är jag väldigt, nästan läskigt avslappnad. 

Frågor på det?

 



Tack hej/ M


Kommentarer
Postat av: Kicken

Haha, det låter ju som om du försöker förklara ett fel med dig!?
Ser inga fel på dig gohjärtat! Du är bara bäst på att sola helt enkelt! ;)

2013-07-16 @ 23:58:33
URL: http://www.kristinsofiaboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback