Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




3 juli

Frågade ju mig själv om jag skulle kunna stå på benen efter detta träningsläger i Sälen och svaret är ja men ett rungande ja är det ju inte, långt ifrån. Nu rullar vi hemåt igen efter en väldigt fin vecka, bra ol-pass (mindre bra tävlingar), härliga löpturer på fjället och gött folk att hänga med mellan passen.

Och idag fyller lilla jag 19 år. Var tvungen att tänka efter ett bra tag hur mycket jag egentligen fyller. 19!? Vad är det för ålder? Är det en ålder ens? Känner mig varken som tonåring eller vuxen. Snarare ett barn. Så ja, 10 kanske man kan säga att jag fyller egentligen. Samtidigt så känner jag mig fyra gånger så gammal som alla 17åringar, så då borde man kunna säga att jag är..68 år? Detta är ju skönt ändå, jag kan bestämma hur gammal jag är beroende på hur gammal jag känner mig från dag till dag. Idag är jag iaf 10.

Puss och kram/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback