Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Gotland dag 3

 
Idag blev det precis som väderprognosen sagt- Regn. Hur mycket älskar jag Gotland nu? Kanske inte riiiktigt lika mycket som jag sa igår när solen var framme men det är fan nära. Efter tävlingen (som vi inte ska gå in på närmare) så styrde vi kosan mot Visby. Har strosat runt innanför Visbys murar hela eftermiddagen, shoppat lite, knäppt lite bilder och nu sitter vi på en mysig restaurang under infravärmare medan regnet smattrar ovanför oss och väntar på käk. Trodde aldrig jag skulle säga det med regn kan vara rätt mysigt ändå. Nu lär det väl regna resten av sommaren bara för att jag säger så. 
 
Imorgon springer vi sista etappen på 3-dagars. Går ut med 3 minuters ledning så fan om jag bommar bort mig då. 
 
Puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback