Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




6 juli

Det slog mig just att snart får jag inte skriva här längre, snart får jag inte längre kika in här och bara skriva av mig eller göra en massa ointressanta spontaninlägg, som nu. Ingen planering, ingen logik, bara skitsnack. Men det gillar jag. Och jag kommer sakna att skriva här. Efter sommaren säger jag tack och hej och lämnar över 27b-bloggen till några andra olgy-brudar, oklart vilka. Jag kanske kommer starta en egen blogg så jag kan fortsätta pladdra på men det känns inte som samma sak. 27b ska det ju vara. Så jag får se om jag fortsätter skriva eller inte. Troligtvis inte så jag får passa på att göra det jag gillar så mycket nu i sommar- skriva en massa skit här på 27b.

Hoppas ni har en fin sommar allihopa! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback