Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag

Heey!

Efter en lång och rätt seg dag i skolan blev det en desto mer fartfylld kväll. Var i en lokal som ligger en bit bort från våra lägenheter och umgicks med folket här på OLGY. Jag, Elina, Amelie och Linnea gick lös på pingisspelande och våran överskottsenergi var extrem ikväll alltså. Trodde nästan att jag var full på riktigt ett tag där. Bra, bättre, bäst kväll!

Har efter det snackat om livet med några härliga prickar. Detta löser sig, det gör det alltid. 

Nu tänkte jag skriva att jag ska slå på ett gossipgirl-avsnitt innan läggdags men istället får jag väl gråta mig till sömns eftersom jag i veckan kollat klart på alla avsnitt. Gossipgirl är ett avslutat kapitel i mitt liv och det känns tomt, oerhört tomt. Tur att de avsnitt som finns aldrig kommer att försvinna i alla fall. Krisar det får jag helt enkelt kolla på gamla avsnitt.

Puss och kram/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback