Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Livet just nu

Igår när jag la mig tänkte jag inte ens på att jag dagen efter skulle tvingas gå upp tidigare än vad som varit normalt under ett par veckor nu. Jag tänkte heller inte på att jag skulle behöva börja dagen med ett prov i samhällskunskap. Nej, jag tänkte inte på att det var första dagen i skolan på ett bra tag. Detta borde vara ett tecken på att jag trivs på OLGY med alla goa vänner jag har runt omkring mig här.

Igår var jag förresten på Spa gamla Gefle och fick världens skönaste massage. Perfekt uppladdning inför den enda skoldagen den här veckan eftersom jag åker till New York imorgon!! Wiiie. Kommer bli awesome.

Nu är jag i full gång med att slänga ner allt jag kan tänkas behöva i en resväska. En väska lämnar jag dock helt tom eftersom det förmodligen kommer shoppas en hel del där borta. Bilden får beskriva hur packningen går till.

Puss och kram/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback