Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




inte så kul.

Löpte idag. Kan ju säga att det var ren idioti att jag anmälde mig till dagens pass. Har ont i ländryggen i princip hela tiden. Vad jag än gör. Kan vara en infektion, ska därför knapra piller och helvila i fem dagar. Ber till gudarna att det blir bra. Jag ska försöka vara positiv, njuta av livet och ha massor av kul istället för att deppa över att intd få träna.

En bra grej är ju att jag är ledig imorgon och kommer vara det alla fredagar fram tills sportlovet. Detta ska firas med semla på marangoni.
Alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback