Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




gå gå gå

Att gå på olgy och inte kunna träna är inte så värst kul. När alla sticker iväg på måndagsstyrka, sprintintervaller eller långpass i Högbo och man själv sitter hemma och ruttnar är det lätt att bli deppig. Men jag försöker göra det bästa av situationen. Och för att göra av med all energi som finns i min kropp har jag gått många och långa promenader. Med bra musik i lurarna är det faktiskt helt okej. Jag hoppas på att solen tittar fram imorgon så att man verkligen får chans att njuta, det enda som kan göra en promenad bättre då är en plats med utsikt, t.ex ett fint berg. Det går tyvärr inte att hitta i Sandviken.
Alice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback