Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Asså jag...

Blir lite trött på mig själv. Börjar 11.50 idag så jag hade kunnat vara vaken och sova nästan hur länge som helst idag, men eftersom jag inte tycker det är helt ok att vända på dygnet så bestämde jag mig för att lägga ner snapchatandet och kvällsfilosofierna vid tolv igårkväll. Men eftersom att jag oftast har svårt att sova så tog det ju ett jävla tag att göra det också. Tittade på klockan 01.57. Det är väl inte så hemskt om man har sovmorgon dagen efter, men eftersom att jag är ett problembarn med sovproblem är det ett problem. Vaknade 07.03 och kunde för allt i världen inte somna om........ Nu är jag tröttpigg, eller kanske piggtrött? Och kommer vara det hela dagen!

Har därför spenderat min morgon med sirkus northug och dunkmusik





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback