Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




3 januari 2013

Heey!

Är hemkommen från Kristin nu. Blev en riktigt trevlig trip det där. Idag har jag återhämtat mig lite och har sovit (var trött som satan när jag vaknade imorse), fikat med en fin vän på stan och åkt skidor med morsan i riktigt isiga spår. Detta resulterade i att jag satte pers med hästlängder haha.
Kom hem och käkade sedan slängde jag ihop en efterrätt i form av glace au four. Åt detta på nyårsafton och det var så gott så var tvungen att göra det idag igen.

Inget givande inlägg direkt men det är kul att kunna kolla tillbaka om några år och läsa allt igen.

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback