Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Senaste dagarna med min Iphone

Har fått min första P-böter. Fem dagar senare fick jag även min andra.. 
efter den första bötern flyttade jag såklart på bilen. Tydligen valde jag fel plats..
har längtat efter den här lille prinsen. Mitt söta kusinbarn..
fick en uppvisning av Harald och Stina..
och sett Kristin göra skönaste vurpan..
haft en sjukt rolig pingiskväll med mina fina Linnea..
och Amelie..

och Elina..
har funderat tusen gånger om över om jag ska färga håret brunt igen eller om jag ska fortsätta vara blond. Lutar mot blond. Kommer trots allt ihåg att jag ångrade mig senast jag färgade, (eller just det tonade) det brunt. Dessutom gillar jag att ha ett naturlig hår, sliter så mycket att hålla på och färga och grejer..
det är rätt tydligt var andra tycker att jag ska ha för hårfärg i alla fall.. 
 
Puss och godnatt. / Moe 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback