Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag

Var ute på en mysig promenad med Elina igår eftermiddag. Skulle bli bjudna på middag av två herrar här på Olgy men pga. missuppfattning om vilken dag det skulle ske så fick jag och sambon slänga ihop ett eget hopkok. Amelie och Elina kom och joinade oss och resten av kvällen spenderades med dem. Snapchattande hela kvällen, sjukt mycket skratt och fula filmer.

Idag var jag på Anders Bergströms styrketräning för första gången. Hade egentligen tänkt börja med den nästa vecka eftersom jag måste köra igång lugnt efter skadan men eftersom det var obligatoriskt idag så det var bara att masa sig dit. Hoppas att jag vaknar upp imorgon utan smärta i benet. Det är ett måste.

Har haft tjejmiddag nu ikväll och nu ska jag börja dra mig till sängs. Har inte mått nå vidare i magen ikväll (okej, too much information) så det är lika bra att lägga sig.

Prommis

Snapchat Elina och Amelie
En av tusen fina bilder på mig och sambon
 
Puss och Godnatt/ Moe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback