Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mössa

Idag kom våra STUDENTMÖSSOR!!! LYCKLIG TJEJ!!! Elller!?!?

Kanske inte. Öppnade paketet och var sådär förväntansfull som barn (läs jag) är på julafton. Slet upp locket på kartongen och fick syn på en underbart fin liten mössa. Den kommer jag passa bra i tänkte jag. Den tanken försvann dock när jag provade mössan. För stor. Helvetes jävlar.

Gick in på de som tillverkar mössornas hemsida och startade igång en live-chat med någon av de anställda. Efter lite fjäskande och ännu mer fjäskande fick jag henne att skicka hem en ny, lite mindre mössa, helt kostnadsfritt.

När denna kommer hoppas jag att lyckan varar aningen längre.

Puss /Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback