Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Nystart

Nu har ännu en generationsväxling skett här på tjugosjub. Fina moe och alicesprallis har lämnat oss och susat iväg mot nya äventyr. Detta år är det jag, Stina, som fått förtroendet att hålla i trådarna och blogga om livet i viken. Att leverera lika välskrivna inlägg som tjejerna ovan nämnda kommer att bli en utmaning, men ska göra mitt bästa. Vi får även se om det blir en tillökning i skribenter här senare.
Tänkte lite kort presentera mig för er som inte vet vem jag är:
Stina Karin Matilda Nilsson heter jag, född och uppvuxen i Umeå i Västerbotten och går i 3an här. Bor såklart i tjugosjub där jag sedan ett år tillbaka har tagit över Alice och självaste Storsaras rum. Stannar för det mesta i Norrsätra på helgerna och springer långa långpass samt äter pasta med pesto. Är dock för närvarande långtidsskadad då jag dras med en fraktur i foten.

Hoppas att alla ni gamla läsare stannar för att följa med på alla galna, roliga, mysiga, konstiga upptåg vi hittar på här i viken!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback