Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hejdå bloggen

När jag idag sa hejdå till min fina barndomsvän Freja som ska flytta till USA på obestämd tid så kom jag på att det är dags att säga hejdå till den här bloggen. Har varit väldigt kul att få skriva här under de tre åren i Viken och jag kommer faktiskt sakna att kika in här och skriva massa skit. Eftersom bilder säger mer än tusen ord sammanfattar jag mina år med några gamla godingar. Hoppas ni har det bra alla ni som följt mig/oss här på 27 b. Ska bli spännande att se vilka nya flickor som tar över när skolan drar igång. För bloggen kommer självklart leva vidare, fast med nya bloggerskor. Med mig är det i alla fall väldigt bra, mår så himla bra just nu och det känns gött att skriva sina sista rader när livet är som bäst. Hörs när vi hörs, ses när vi ses. Pusspusspuss på er alla <3
 
Sandviken Olgys 25års-jubileum 
Sa hejdå till KemiB
Olgyavslutning för 92orna
Olgyavslutning med 92orna
Tog kort till tränarna innan vi tog studenten
Skol-VM 2011
Maskerad
Blev nollade
Tjejmiddag 
 Maskerad
Skol-SM i Stockholm
Amanda och Rebecka
Träningshelg i Örebro
Träningshelg Örebro
Lovisa Rebecka och Sara innan studenten
Sixten och William glassar
Statyett-kampen tjejerna vs killarna
Amanda och Alice
Träningsläger i Slovenien 2013
Träningsläger i Turkiet 2012
Turkiet 2012
 Grillkväll hos Ahnlén 2013
Grillbankett 2013
Studentveckan 2013
 Bak-KM i ettan
 
/Moa

Kommentarer
Postat av: LS

Ååååh så fina minnen!!!!!! bästa olgy
men nu förväntar jag mig att du skaffar ny blogg moe...
Tolererar inget annat!!

2013-08-07 @ 09:30:58
Postat av: KB

Fishen, kommer sakna att läsa dina inlägg! Och som ovan kommentar, en ny blogg är ett måste!!

Jag kommer sakna dig på OLGY också min lilla Gävle-tjej.. Pusssss ses snart

2013-08-08 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback