Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ultra-SM

Imorgon skulle det ha burit av till Göteborg för årets upplaga av ultralång-SM men precis som förra årets upplaga så kommer jag inte att komma till start den här gången heller. Förra gången berodde det på en benskada (som jag blivit av med nu om man ska vara lite positiv) och den här gången beror det på sjukdom. Har varit förskyld hela veckan och inte tagit ett enda löpsteg och då kan jag inte heller springa ultralång-SM som ett första träningspass, det säger ju sig självt. Vad som gör att jag inte alls är lika besviken för att jag inte kan delta nu jämfört med förra gången är att i år hade jag inte haft lika god chans att placera mig i toppen. Jag har ju dragits med en skada hela vintern vilket ett tag var så jobbigt att jag tappade motivationen helt och slutade träna en period. Dessutom har jag i princip haft fler sjukdagar i vinter och i år än vad jag sammanlagt har haft i hela mitt. Så min form just nu skulle jag vilja säga är sämre än någonsin. Jag stannar hemma, kurerar mig, myser och laddar upp inför kommande SM-tävlingar istället.

Pusshej/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback