Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




The botten is nådd

Har återhämtat mig från gårdagens katastrofala lopp. Jag har insett att jag inte kommer kunna prestera så bra som jag vill på ett tag. Jag har nått botten nu och ska ta mig tillbaka till ytan igen, även fast det är väldigt långt.

Funderar på att inte tävla så mycket i vår för att träna upp mig igen. Eller så hänger jag med och ser tävlingarna som bra träningar ist. Får se hur det blir. Oavsett vad så ligger träningen i första hand i alla fall.

Nu har vi kollat klart på filmen om Justin Bieber här i Viken. Den killen vet hur man får mig glad i alla fall. Och lugn. Och inspirerad. Och kär. Och ja..Besatt.

Bild på Stina från helgen.

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback