Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




SM?

Jag är så trött på mina sjukdomar nu. Jag ljuger inte (tror jag) när jag säger att jag har mer sjukdagar är friskdagar sedan november. Detta är extremt ovanligt för min del, jag är nästan aldrig sjuk annars, *pepparpeppar*. Jag som nästan hade lyckats vända min negativa inställning till kommande SM-tävlingar i Göteborg (hatar den terrängen) och faktiskt börjat se fram emot det. Jag tänkte försöka se det som en kul grej bara, att få delta skadefri. Att skita i placeringen eftersom jag ändå ligger så långt efter löpmässigt nu.

Men så vägrar den här sjukdomen ge efter. Jag kan väl egentligen träna nu men det är med hosta och snuva kvar och det känns inte helt rätt när jag anstränger mig. Det känns som jag fortfarande bär på något som inte är helt bra att träna med. Funderar på att kolla upp det, för JAG VILL SPRINGA SM! Framför allt natt-SM var jag taggad på faktiskt och det mina vänner, det hör inte till vanligheten. Om jag hinner bli frisk tills dess, vilket är redan på torsdag, är högst oklart, men det som är klart som korvspad är att om jag hinner bli det så kommer min form då vara sämre än någonsin. Känns läskigt.

Hoppas ni mår bättre än mig och är i bättre form än någonsin. Sjdkeläckelsjukdomfbnwslfmbajs.

/Moe

Slänger upp en bild på mig och Elina och låtsas att jag är sådär glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback