Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lördag i Tibro

Hej!
 
Dagens tävling var en pina. Känns som det enda jag gör nuförtiden är att klaga på min extremt dåliga form men jag är så ovan att ligga såhär långt efter löpmässigt. Kommer inte framåt när jag springer runt där i skogen som en tantalora på 80+. Nu har jag fått svar på vad som förutom att jag knappt tränat på flera månader gör så att det är jobbigt. Har järnbrist OCH restless-legs. Vad det sistnämnda är får ni googla på själva för det orkar jag inte dra här men det gör att jag knappt sovit de senaste nätterna. Nu är frågan: NÄR FAN slutar alla dessa motgångar? När vänder det? Om en månad? Ett år? Aldrig? Just nu känns det som att jag ligger så långt efter att det är lika bra att ge upp. Jag kommer aldrig komma tillbaka. Det är för mycket att ta tag i. 
 
 
/ Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback