Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hundra procent redo

Så länge har jag varit skadad i vinter. Så många veckor har jag helt avstått från träning för att jag varit så less på min skada. Så många dagar har jag varit förkyld sedan oktober, så många att jag tappat räkningen. Så många gånger har jag tänkt att nej fan jag lägger ner det här nu.

Idag är det första dagen på länge jag känner mig riktigt riktigt taggad på att komma igång med träningen ordentligt igen. Jag är skadefri och förkylningen har så gott som försvunnit *peppar peppar*. Nu är det dags att visa vad jag går för. Nu är det min tur att få njuta av det jag älskar som mest- löpning och orientering. Resultatmässigt har jag inga mål för i år eftersom träningen varit så oerhört dålig för mig den senaste tiden utan mitt mål är att sakta men säkert återhämta mig och få tillbaka den kapacitet jag hade innan- och bli ännu bättre. Och jag ska njuta! På varenda tävling framöver ska jag njuta över att jag faktiskt får vara där, utan att skador och sjukdomar hindrar mig.

Fan 2013- Nu kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback