Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2 april 2013

Hemma från Uddevalla nu och det känns ju sådär. Får psyke på all snö som Gävle bjuder på. Våren känns allt för långt borta. Idag har jag i alla fall packat upp lite smått och sedan bara slappat. Ska snart träna med pappi innan jag ska träffa min fina vän Freja ikväll.

Drömde förresten om Justin Bieber inatt, igen. Detta var den andra och hittills bästa drömmen om honom. Kan ju säga som så att jag inte blev jätteglad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Förstår ej dom som inte tycker att han är snygg. Kolla på han bara. Han är lätt en tio-poängare, erkänn bara, ni med killar.

Puss hej/ Moe


Kommentarer
Postat av: OLKICKAN

hahahhahahha ååh, du har tillochmed tagit bild på datorn emd en bild på han, snälla söta Moe när ska du släppa Bieber? ;)

Svar: Aldrig kommer jag släppa honom, har ju nyss börjat hålla fast vid honom haha!!
tjugosjub.blogg.se

2013-04-06 @ 19:09:18
URL: http://www.kristinsofiaboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback