Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag

Idag tävlade jag lång-DM och i fredags natt-DM. Två hyfsat roliga tävlingar och två förstaplaceringar. Kicken får ta åt sig äran för min seger idag eftersom hon var där som min personliga coach, allmänt stöd och glädjespridare som alltid.

Nu sitter jag och ett gäng härliga vänner och dricker te och snackar skit. Bra avslut på helgen.

Puss och godnatt. /Moe


Kommentarer
Postat av: naima

mysigt med thé!

2012-09-19 @ 19:10:52
URL: http://www.dawns.devote.se
Postat av: M

Ja, supermysigt!

2012-09-22 @ 00:40:00
URL: http://tjugosjub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback