Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Depp

Det var ett skämt eller hur? Det måste varit ett skämt! Idag var det ju dagen jag länge sett fram emot. Dagen då det var min tur att leverera i skogen. Medel-SM i Bärrek och inget kunde gå fel..Eller? Vaknade upp med halsont imorse och tänkte att det var kört. Åt frukost och det kändes genast mycket bättre. Ingen halsont men det fanns ändå något där som irriterade. Blev mycket velande innan jag bestämde för att ge det ett chans, jag hade ju inte ont i halsen och ingen feber. Tänkte att jag kanske skulle ta en finalplats om jag körde riktigt lugnt men inte bommade. Men bommar var inget jag lyckades undvika idag, första 5 kontrollerna gick precis som förra helgen riktigt bra. Förra helgen blev jag störd av en gubbe, den här helgen tror jag kroppen sa ifrån. Den ville inte springa idag och det borde jag förstått. Efter 5e kontrollen gick det bara utför. Känns som att mitt måtto börjar bli typ "alltid är det något"...
Har knappt pratat med någon på tävlingen idag och har inte mått bra alls. Yr och förkyld.

Nästa helg är sista SM-helgen för året. Kanske lyckas jag springa bra HELA vägen då, kanske inte. Vi får se.

Just nu är jag riktigt depp. Återkommer när svordomar inte är det enda som ekar i mitt huvud.

Det är dagar som dessa jag tänker tillbaka lite extra mycket på Oringen 2011


/Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback