Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




21:21

Hey. Börjar med de dåliga nyheterna. Skadan. Jag konsumerar ett halvt iprenpaket samt ett halvt alvedonpaket per dag men ändå är skadan värre än någonsin. Igårmorse vaknade jag och kunde inte somna om pga av smärtan. Jävla ben. Alla jag snackat med hitills tror att det är ischias och det kanske visar sig på måndag då jag har en tid hos sjukgymnasten. Detta innebär såklart att det inte blir något 25-manna för mig i helgen och det känns ju sådär..

Till det lite roligare då. Sitter hos fina, goa,glada, spralliga, två-olika-stumpor-varje-dag-tjejen Elina. Hon bakar bullar och är allmänt mammig. Vad skulle man jag göra utan denna lilla pudding här i viken? Nadackikus. Även Linneus, Kristin och Maria sitter här och höjer upp stämningen. Gött. Ska tvinga dom att hitta på något bus nu. Kramkram. 
 
Just i detta kommer William, Stina, Wille, Oskar hit och jaa nu bara rullar det in glada barn här. Så säger hej så länge nu.
 
Finaste tjejerna
 
Puss och Kram / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback