Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Oct. 11, 2012

Länge sedan nu. Vad har hänt sedan sist? Jo benet är fortfarande kata-fucking-strof men idag var första dagen jag inte behövt proppa i mig massa Alvedon och Ipren. Måste vara ett tecken på förbättring. Dock går det verkligen inte att springa än så det får bli cykling och simning ett tag till. Igår var en riktig skitdag rakt igenom. Eftersom benet och värken gör att jag knappt kan sova på nätterna så har jag haft svårt att fokusera i skolan ett tag nu. Jag har helt enkelt varit för trött. Jag hade prov och fick ge upp. Jag läste en fråga och inte en endaste tanke dök upp i huvudet. Då är man trött. Man känner verkligen hur viktig sömnen är för att hjärnan ska fungera. Idag fungerade den genast lite bättre då jag lyckades få rätt många sovtimmar inatt och mitt humör har varit på topp. Igårkväll fick jag reda på att jag blivit "månadens junior" i Gävle också. Efter en intervju på telefon så väntar jag nu med spänning på att får se hur mycket påhitt skribenten har att komma med den här gången. Varje gång det står något om mig i tidningen så lyckas det ALLTID stå något/några grejer om mig som jag själv inte hade en aning om, alltså något skribenterna lägger dit för dom hört fel, eller för att dom helt enkelt försöker få det hela lite..roligare(?!) Lite småkul tycker jag.

I eftermiddag var jag och alla andra skadade/sjuka och tog tid på alla hårdingar som sprang coopers-test. Jo jag ville också springa men nej inte idag och inte imorgon men snart hoppas jag kunna njuta av löpningen igen. Saknar den.

Nu sitter jag och halva olgy och kollar på saw. Sjukt äcklad blir jag. Ännu mer äcklad blir jag av att Brynäs ligger under i matchen mot Skellefteå. Kom igen nu!!

Puss och kram /Moe


Kommentarer
Postat av: Kristin

Du har officiellt rätt att klaga på skolan Moa ;)

2012-10-14 @ 07:19:57
URL: http://www.kristinsofiaboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback