Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




träna äta sova!

idag stod det långpass på schemat. Långpass med SOK innebär hets upp till första berget, idag var det kliss, och därefter faller det bort en efter en och tillslut är endast de starkaste kvar. Idag var jag stark upp på kliss, men fick av någon anledning en lucka ned till klungan, sen halkade Sussie och jag stannade, luckan blev då ännu större... jag bestämde mig för att jag skulle ikapp, det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse om jag kunde hänga på elit-gubbarna hela passet

Vi kom ut på en grusväg och jag såg dem långt där framme, gjorde ett ryck och efter ett par km var jag ikapp. Tittade på klockan och insåg att jag legat på i 4-tempo. Oj. När vi kom in i skogen och klättringen mot fågelberget började tvärdog jag, klungan försvann och kvar blev jag. Som tur var kom Ola så vi kunde göra sällskap den sista biten.

nu är jag helt slut och lite lagomt invalid.

/ (strong) A







trött men glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback