Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Nov. 06, 2012

Lovet är slut och vardagen i Viken har dragit igång igen. Skola, träning (ja, såndär tråkig träning som styrka och vattenlöpning eftersom jag inte får/kan springa), häng med fina vänner och annat som tillhör min vardag. Har även haft en liten rabalder det senaste dygnet här på Olgy, behöver inte gå in djupare i det. Var i högbo med Elias och Sixten och köttade lite i skidspåret och pladdrade på lite. Trevliga pojkar det där! Nu har jag besökt de flesta lägenheter här och fått dagens skvallerdos. Känner mig nöjd och funderar på tacka för mig och välkomna sängen.

Puss och kram / Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback