Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Det fortsätter

Heeejjj!

Var ett tag ccpen hel del. Jag fortsätter med alternativ träning, jag fortsätter sakna löpningen, jag fortsätter kämpa på med skolan och jag fortsätter umgås med fina vänner. Mitt liv fortsätter som vanligt med andra ord.

Igår åkte jag och kicken till Gävle för höstmöte med klubben samt för att fira min sprint-SM seger med tårta och presenter.
Imorse slank en inbjudan till nästa veckas ettafest ner i brevlådan också! Det är Greasetema som gäller och det kommer bli fett!
Nu ikväll har vi haft besök av folk som är här för tester och intervju och som hoppas på att få börja här på OLGY nästa år. Vi bjöd på mat och på våra allmänt sköna personligheter, inte illa pinkat av oss. Så nu är intervjuarna redo att sticka hem till sina föräldrar, tacka för att de fått bo hos dem fram tills nu men att det nu är dags för höjdpunkten i livet, det är dags att få uppleva världens bästa gymnasie- HEEY OLGY SANDVIKEN!

Nu är det spring och bus i nästan varenda lägenhet här i Viken. Härlig onsdag!!

Puss och hej/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback