Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tisdag

Det har varit en rätt seg dag idag. Skola följt av städning i lägenheten med sambisen och linneus lagade lasagne till middag. Ikväll har jag lagt någon timme på matteplugg inför provet imorgon. Känns som jag inte har koll på någonting alls, matte D är inte min kopp te helt enkelt. Men skit samma känner jag nu faktiskt. La ifrån mig böckerna och krossade motståndarna på rumble istället och nu sitter jag hos några ettor och glor in i väggen medan alla andra glor på desperate housewives. Så sjukt dåligt program? Bara jag som aldrig förstått mig på det tramset?!

Tre prov imorgon. Två nationella i engelska och ett matteprov. Har fruktat dessa engelskaprov, det kommer blir tufft att ens klara ett G på dom. I vanliga fall hade jag känt såhär just nu: stkukdobajssldffuckmylifeöpd men istället känner jag bara skit samma. Vad fan spelar det för roll om jag får IG eller G? Jag ska ändå inte bli läkare.. Haha Godnatt.

Bild från förra veeeckan

/Mooosen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback