Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lördag

Var egentligen inte så sugen på att åka och tävla imorse av lite olika anledningar men bestämde mig för att hänga med ändå och det blev en inte allt för pjåkig dag trots allt. Tävlingen gick åt helvete, hade svårt att koncentrera mig och jag gav nästan upp redan vid fjärde kontrollen men annars så var vädret lika bra som det varit de senaste dagarna, jag hade det trevligt med vänner och jag är i princip skadefri för tillfället, *peppar peppar*. Dessutom fick jag och Bompen ta emot ett stipendium från Inger och Lill-Erik Perssons minnesfond. 10000 kr rakt in på kontot känns inte helt fel. Nej, jävligt bra känns det faktiskt.
Efter tävlandet åkte vi till boendet. Middag, dusch, ett långsnack med einarssonen ute i kvällsvärmen, chill och nu lite Eurovision song contest får sammanfatta min kväll.

Puss /Moe

Imorgon är det dags för sista Silva League tävlingen för i år. Synd tycker jag (bra tycker hasse) med tanke på att det är först nu mina skador börjar försvinna och det är först nu jag kan börja tävla på riktigt. Hade jag fått välja hade tävlingssäsongen börjat imorgon och alla vårens tävlingar hade varit olöpta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback