Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




JVM-tester och EM

Befinner mig i en stuga i Orsa/Grönklitt och inväntar middag. Detta är såklart inte största anledningen till varför jag är här utan för att jag är här och springer JVM-tester och följer EM i orientering. Hade allt varit frid och fröjd hade jag sett fram emot helgens alla tävlingar men det har jag inte riktigt kunna göra tyvärr. Som jag nämnt tidigare så hade jag löparknä för ett antal veckor sedan som sedan övergick i en ond fot. Foten börjar bli bättre så det är inte den som har ställt till det mest den här helgen utan mina tår!!! Ett par jävla tår som kan liknas vid ett par avskalade potatisar. Det började med stora blåsor och nu har skinnet försvunnit och det gör så sjukt ont. Igår fick jag bryta och idag fylldes min hjärna av så många tankar om smärta att även orienteringen gick skit. Så vad gör jag nu? Fortsätter drömma om den dagen då jag kan springa ett lopp helt smärtfritt och bara få njuta. Den dagen kommer förhoppningsvis snart och som jag ska välkomna den.

Annars har jag inte så mycket att komma med mer så sätter väl punkt för det här inlägget nu.

Puss på er/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback