Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




9 maj 2012

Engelskaproven idag kan ha varit de sämsta proven jag gjort, någonsin. Hann inte börja på de sista två sidorna på läsförståelsen och på hörförståelsen satt jag bara och tänkte att jag skulle lyssna och då glömde jag såklart bort att lyssna. Matteprovet gick desto bättre. Tror jag i alla fall.

Efter skolan drog jag och William till parkbadet för ett spinningpass, trevligt.
Kom hem och lagade käk och har nu precis kommit hem efter lite olgyhäng i Bodegan med bland annat planering inför Jukola. Jag och tjejerna ska nämligen ställa upp med ett lag i herrkavlen. Grymt!

Ha en fin kväll. /Moe

Bild från lägret i Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback