Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lever

Har haft två välbehövliga, lediga veckor. Ångesten inför skolan jag hade hela söndagen försvann snabbt i måndags. Det är läskigt hur snabbt man kommer in i skolrutinerna igen. Dock är jag lite less på att min förskylning inte vill lämna min kropp. Annars är det skönt att vara tillbaka i Viken. Saris var ju här och hälsade på igår också. Riktigt trevligt att den goingen vågade komma hit igen. 

En rolig grej som hänt är att min gamla klasskompis och gympakompis har fått en liten prinsessa vid namn Donna. Hur söt som helst. Det får nog dröja ett bra tag innan jag blir mamma så dålig som jag var på att hålla henne,katastrofalt dålig alltså, haha. Jag som har tränat på att hålla i dockor under hela min uppväxt...Aja, här kommer lite bilder iaf. 



Jag, Donna (som fått det passande mellannamnet Lie efter mamma Sannalies namn) och Freja





Ha en fin kväll allihopa. / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback