Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2012-03-15

Även jag har skitdagar. Idag har det varit en skitdag rakt igenom i princip. Tur att jag har några fina solstrålar som piggar upp. you make me laugh when i don't even want to smile. Ska lägga mig snart så jag får den här dagen överstökad. Imorgon är det fredag och den ska bli allt annat än dålig. Nej nu var det mycket klagande. Efter regn kommer solsken, eller hur? Hela dagen ska vara fylld av solsken.

Återkommer imorgon hörrni. Då blir läsningen förhoppningsvis lite positivare :)

Tills dess så kan ni roa er med detta:



Kiss och bajs/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback