Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Gästblogg!

Hej allihopa! Veteran-Sara här. Saknat mig? Nä, trodde väl det. Jag är i alla fall och hälsar på i Viken-piken och se där, då får man erbjudande om att gästblogga! Självklart tackar jag aldrig nej till det.
Vad gör jag nuförtiden då? Jo, jag bor ju i Uppsala! Dock tar jag ju varje chans jag får att få komma och hälsa på i Sandviken, det är ju så myyysigt här! Nu får jag inte skriva mer för Annika, man får ju inte ha lampan tänd under filmkvällen. Peace out people :D /Sara
P.S Titta in på min nästan-lika-intressanta-blogg vuxenprojektet! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback