Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




8e mars

Idag är en sån dag då jag är glad att jag går här på olgy. Annars hade jag nog inte lärt känna goaste, finaste Linnea Sundström som fyller 19 år idag!! Tänkte ställa mig upp och sjunga för henne i skolmatsalen dagen till ära men de andra tyckte inte att det var en jättebra idé. Dessutom har jag lärt mig att Linnea kan skämmas rätt rejält om det vill sig så. Hade jag sjungit i matsalen hade hon förmodligen inte synts till i skolan de närmaste veckorna. Eller månaderna.

/Moe


Kommentarer
Postat av: L

SÖTIS! glad att jag lärt känna den tokigaste, galnaste, fantastiska och mest roligaste moa jag vet!!! du är allt bra du (mestadels...) HEHEHE. Fin bild nr.2 på två små linneor också. Ska allt fixa fram några fina bilder till din födelsedag den 3 JULI ska du se ;);)

2012-03-08 @ 22:24:31
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback