Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2012-03-25

Hur gick det med skinnjackan jag skrev om för ett par dagar sedan? Röd eller svart röd eller svart...? Jo jag åkte till JC i Valbo idag där jag hört att båda varianterna skulle finnas. Demn röda fanns inte och eftersom smakråden tyckte att den svarta var snyggast fick det bli den. Allt var frid och fröjd, jag kom hem och satte på mig jackan för att "gå in" den. Det är ett obligatoriskt moment jag alltid gör med nya plagg för att känna hur de känns och det har jag alltid gjort haha. Såklart var det hela lite för bra för att vara sant. Hade köpt Kenza 3 istället för Kenza 9. Assååh shiiiet, daah f1 pinzzamt. Hehe.

Fick med mig det här hem iaf:



Jakten på rätt jacka fortsätter redan imorgon då jag åker till Gävle och kikar. Wish me luck.

/ Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback