Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2012-06-19

Beroende på alla möjliga olika anledningar så var det väldigt länge sedan jag skrev. Kör en "Last-days-with-my-iphone" för att ta igen lite. Dock är jag kass på att ta kort så det blir inte allt för många bilder att bjussa på. 


Fick hem mina älskade Nike Air max. Mindre roligt var det när jag insåg att dom var för stora.. Någon som vill köpa?..

Var och shoppade i Valbo..

Åkte till samma ställe som förra året och hade olgyavslutning med b.la. grillning och diktuppläsning av dikterna som vi ettor och tvåor skrivit till våra kära treor..

Hängde lite..
Treorna hade whiskeysvep..
och vissa av dom hade klädsim (i alla fall de treor som vi lyckades få i vattnet)..

Har fått sommarlov..

Har hängt på stan några svängar..

sett nya snövit..

Och bilat med Freja för första gången sedan hon tog körkort. Läskigt ;)

Hälsat på Sofie och hennes gosiga kissemiss..

Sjukt fint bor hon!
Puss och hej / Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback