Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




SÖNDAG

JUST NU: soffhäng framför äkta människor.

Pratade precis med en trött pappi som är i Italien och har åkt marcialoga idag. 70 km längdskidåkning. Uusch och fy vad jobbigt. Skulle nog aldrig gjort det själv. Jag själv då? Jag soffhänger hos grannarna framför nån knasig serie. Ska försöka ta mig upp för skola imorgon. Gud ge mig kraft. Börjar jag imorgonbitti att tänka på hur vissa fortsätter göttandet i Italien och åker slalom i alperna och grejer som kommer jag nog aldrig komma upp imorgon.

Nu väntar en varm och go säng på mig. Puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback