Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




LivsnjutarN!

Sitter i min säng och bara har det så himla bra. Har varit på parkbadet och köttat lite intervaller på crosstrainern så nu är jag trött i hela kroppen, skulle kunna sitta här kvällen ut. Alla andra är i Falun och springer på bana, det vill jag också göra!

Var hos sjukgymnasten i måndags och kollade mitt knä, var där igen i onsdags och nu vet vi varför jag har ont. Så himla skönt. Så nu kommer vi lägga upp en plan som jag ska följa och sen blir det förhoppningsvis bra. Längtar tills jag får springa, har inte gjort det på hela året!

Ha det gött igelkött!
Alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback