Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2012-01-11

För er som är verkligen måste veta hur slutade igår när vi körde "galenpanna" så kan jag tala om för er att jag kom sist. Till och med Sundström var bättre...Då är det illa ;) Det tog typ 2 timmar för mig att komma fram till att jag var en figur i Teletubbies...

Fingret börjar sakta men säkert läka ihop tror jag. Idag kunde jag till och med stå på händer. Jag är gammal gymnast (tränade väldigt mycket då, nästan varje dag och varje pass var fyra timmar långa) och brukar ställa mig på händer någon gång varje dag nästan. Dessutom är det som mycket roligare att titta på människor upp och ner, alla blir så mycket fulare då. Kolla själva.

Imorgon åker vi förresten till Falun och tränar på bana. GRYMT.

Bilder från gympatiden:


Glada och trötta tjejer efter en lång gympaträning

Glada tjejer efter tävling

Kuddarna vi ligger på har blivit gula pga svett. Egentligen ska dom vara vita...

Får autograf av Veronica Wagner.

Jag var ganska vältränad

Xoxo Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback